Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door op "Akkoord" te klikken, stemt u in met het gebruik van alle functionele, analytische en advertentie/trackingcookies. Deze worden gebruikt voor het optimaliseren van de website en het personaliseren van advertenties. U kunt uw voorkeuren altijd aanpassen via “instellingen”. Meer informatie vindt u op onze cookies pagina en in onze privacyverklaring.

AkkoordNee, liever niet
Cookievoorkeuren
SluitenOpslaan

Van ad-hoc naar planbare inzet van devices

Onze partners kiezen voor Lifecycleplanning om drie redenen:

  • Grip op beheer en minder hardware gerelateerde tickets
  • Hogere klantretentie door een voorspelbare gebruikscyclus
  • Meer & vaker waarde benutten op hetzelfde device via onze dienstverlening

Dit is geen gewone oplossing. Dit is een strategisch partnership om hardware weer een waardevol onderdeel te maken van jouw bedrijfsstrategie.

Waarom jij deze 5 vragen stelt

Lees welke vragen jij jouw klant stelt en waarom deze vijf vragen jou helpen om kansen te spotten voor waardevolle salesmomenten:

1
Welke lessen leert jouw klant van zijn huidige devices?

Door bestaande apparatuur in te ruilen op een gepland moment in de tijd (forward trade-in), creëer je direct waarde. Dit bedrag neem je mee in je voorstel als cashback.

2
Wat is het juiste device en voor welke (flex) gebruiksperiode plannen we?

Samen met de klant bepaal je vooraf de ideale uitleverperiode, de min. en max. gebruiksperiode en het ideale periode om gebruikte apparatuur uit te faseren.

3
Welk extra voordeel bieden we jouw klant, nu direct of op termijn?

Je kunt voordeel direct verrekenen (korting), of achteraf uitbetalen (cashback) via een forward trade-in. Zo geef jij de klant de keuze wanneer restwaarde ten gunste komt van zijn budget.

4
Welke ruimte zoeken we nog in het budget van jouw klant?

Niet elke klant wil financieren. Niet elke kant wil direct investeren. De financieringsoplossing sluit naadloos aan op de restwaarde modules. Zo houden we optimaal grip op de IT-projecten.

5
Wat gebeurt met devices na de gebruiksperiode?

Laat klanten kiezen op thema’s als dataveiligheid, duurzaamheid en restwaarde. Byndle regelt alles: van transport tot dataverwijdering, remarketing en recycling.

"Door de vervangingscyclus te plannen, maken we hardwareomzet weer een voorspelbare waardepijler voor de MSP."

Steven van RaffeDirecteur Business Development

Ook jouw organisatie zorgeloos ondersteunen?

Byndle levert gloednieuwe devices direct vanuit onze vertrouwde leveranciers, maar we kunnen ook met jouw bestaande leverancier werken.

Neem contact op

Gratis & snel

Voorstel aanvragen

Direct een afspraak maken?

Plan een meeting in met Steven van Raffe (Commercieel Directeur)

Waarom Byndle?

Dit is waar jij onze collega's aan herkent!

Bereken nu wat het voor jou betekent

Persoonlijk
Persoonlijk

Mensen staan centraal. Wij helpen jou graag op een persoonlijke manier.

Samenwerken
Samenwerken

We werken graag samen met jouw vertrouwde leverancier en collega's.

Ambitieus
Ambitieus

We zetten graag een stapje extra om een duurzamere inzet van devices.

Oplossingsgericht
Oplossingsgericht

Wij zoeken de beste oplossing op basis van uitgangspunten die jij ons geeft.

Neem contact op

Wij beantwoorden jouw vragen graag persoonlijk.

Sander Hoogenboezem (Manager Channel Partners)
Afspraak maken?
Maak een afspraak met
Sander